Funkcionális edzések

Funkcionális edzések 2017-07-27T13:10:40+00:00

TRX KEZDŐ

Órarend
Online bejelentkezés

Az TRX-es gyakorlatok legjellemzőbb tulajdonságát használjuk ki ezen az órán, ami pedig az ún. “core” izomzat. Ez jelenti a hasizmok, mély hátizmok valamint a medence alapi izmok megdolgoztatását és összehangolt munkavégzését. Ennek megfelelő működése minden mozgás alapja. Leginkább ezeket erősítő, formáló gyakorlatok alkotják a foglalkozást, természetesen, nem megfeledkezve a végtagokról sem.

TRX HALADÓ

A korábban leírt edzés folyamatot tovább fejlesztve, ezen az órán megtapasztalhatja minden résztvevő, hogy bizony kardió tréninget a TRX segítségével is el lehet végezni. Ennek alapja természetesen az interval jellegű edzés, mely során nem lesz hiány ugrásban, szökkenésben, kitörésben és egyéb, a pulzusszámot normál tartományon belül terhelő gyakorlatban.

FUNKCIONÁLIS TRÉNING

Az eszköz egyik jelmondata, hogy építs szálkás izomzatot. Nos, ezen az órán éppen ezen leszünk. Saját testtömeggel végzett gyakorlatokkal és néha egy kis külső ellenállással dolgoztatjuk meg az egész testet, végtagokat és a törzset is. Az izom építéséhez, formálásához elengedhetetlen, hogy szabályosan, kontrolláltan végezzük a feladatokat. Ezen az órán ez lesz a mottó. Mindenki meg fogja találni a neki megfelelő kihívást a gyakorlatokban, miközben formálódik a kar, váll, has, hát, comb és fenék.

KETTLEBELL

A kettlebell hatékonyságának egyik magyarázata a súlyzó alakjából adódik. Mivel a súlypont nem a fogantyún van, teljesen más – folyamatos- terhelést okoz az egész test számára. A „minden irányban tehetetlen” súlyt folyamatosan kordában kell tartani, mely állandó dinamikus feszítettséget igényel.

Ugyancsak a kettlebell kialakításából eredő előny a ballisztikus gyakorlatok végzésének lehetősége. Ezek a gyakorlatok brutálisan fejlesztik a robbanékony erőt, az erő-állóképességet és bónuszként a fogáserősséget is.

Habár az edzésnek nem célja a látványizomzat fejlesztése, ennek ellenére – mellékhatásként – a testkompozíció alkalmazkodik a terhelés során fellépő elvárásokhoz, eltávolítja a lerakódott zsírt és izmot épít ott, ahol és amilyen arányban annak hasznát veszed.

FormaZona Sportközpont

Nyitva tartás:

Hétfő-Péntek: 6-22 óráig

Szombat: 8-20 óráig

Vasárnap: 14-20 óráig

Elérhetőségek:

Cím: 6000 Kecskemét, Izsáki út 2.

Recepció: 76/325-251

Iroda: 76/504-210

E-mail: formazona@formazona.hu