Új arcok a FormaZona edzői csapatában

//Új arcok a FormaZona edzői csapatában

Új arcok a FormaZona edzői csapatában

Elsőként Gál Krisztit mutatjuk be, akinek a nevéhez a M.A.X. tréning kötődik. 

A M.A.X. tréning nem más, mint egy  pörgős, dinamikus edzésmódszer, melynek középpontjában kifejezetten az erő- és az állóképesség fejlesztés áll. Az edzésmódszer könnyen tanulható, step-pados gyakorlatsorokat tartalmaz. Az edzés során a 45 mp terhelési szakaszokat 15 mp pihenő szakaszok követik. Intenzitásának köszönhetően villámgyorsan növeli a fizikai kondíciót, optimalizálja a zsíranyagcserét, erősít és feszesít. A standardizált gyakorlatsorok 30 perces edzéstervbe vannak felállítva, melyet Kriszti egy 20 perces kiegészítő gyakorlatsorral vezet le. Az edzéstervre szerkesztett zene, illetve az edzésstruktúra együtt eredményezi, hogy a vendégeink kitűnő hangulatban részesüljenek. 

Krisztit edzéseit megtalálhatjátok órarendünkben M.A.X. tréning néven, hétfőn és szerdán 18.15-kor.

Vörös Móni, alias ,,VöMó” repertoárjába tartozik minden olyan eszközös és saját testsúlyos aerobic óratípus, ami kiváló zsírégető, alakformáló, de egyben erősítő és állóképességfejlesztő hatású.  A szakmába már a 90-es évek közepén beleszeretett, azóta lelkesen buzdítja vendégeit a sportolásra, kikapcsolódásra.

,,Az edzéseimen arra törekszem, hogy a vendégeim teljesen kikapcsoljanak. Ne legyenek gondok, problémák, csak a mozgás öröme és a mosoly! A több mint 20 éves edzői pályafutásom során még soha nem volt olyan, hogy ne lett volna kedvem edzeni menni. Az első számú célom, hogy megszerettessem vendégeimmel a sportolást.Óráimon teljesen kikapcsolok: Nincsenek gondok, problémák…stb., csak a mozgás öröme és a mosoly! A több, mint 20 év óratartás alatt még soha nem volt olyan, hogy ne lett volna kedvem edzeni menni. Ez az első számú, legrégebbi szerelem az életemben. ”

Móni edzéstípusai:

Full kardio: magas intenzitású intervall edzés. Cardio- egyszerű koreográfiás- és erősítő blokkok váltogatják egymást. Cél a pulzus viszonylagosan magas tartományban tartása, azaz a zsírégetés és alakformálás. Rendkívül hatékony aerob mozgásforma, amely kíváló a zsírégetésre és az izmok megtartására.

Top forma: magas intenzitású alakformáló edzés. A pulzus emelése – intenzív szakasz – után különféle erősítő blokkok következnek állásban és talajon fekve. Cél a teljes test megdolgoztatása, a főbb izomcsoportokra kiterjedő izomformálás.

Step aerobic: a hagyományos aerobik step lépcsővel kombinált változata. Egyszerű koreográfiás óra. A lépcsőn végzett gyakorlatokkal intenzív kalória felhasználás éa zsírégetés érhető el. Fejleszti a kondíciót és a koordinációt.

Fitt mix: eszközös alakformáló óra. Kézi súlyzóval, step lépcsővel, bottal, fitt ballal, vagy gumikötéllel kombinált – minden főbb izomcsoportot érintő – alakformáló edzés.

Full kondi: célzottan a ,,kritikus testrészek” izmait formáló óra, esetenként eszközökkel színesítve. Az első 30-40 perc erősítő és állóképességfejlesztő állásban végzett gyakorlatokból áll. Az óra második része pedig talajon történő alakformálás.

Móni óráit megtaláljátok órarendünkben ,,VöMó” néven hétfőn, szerdán és pénteken 17.00-kor, csütörtökön és vasárnap 18.15-kor. 

By |2018-09-04T11:49:44+00:00szeptember 3rd, 2018|Uncategorized|0 Comments

Leave A Comment

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

A weboldalon a nagyobb felhasználói élmény érdekében sütiket (cookie-kat) használunk. Adatvédelmi tájékoztatónkban megtalálod, hogyan gondoskodunk adataid védelméről. A böngészés folytatásával jóváhagyod a sütik használatát. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás