14-19 éves srácok figyelem!

EGY REMEK JANUÁRI PROGRAMMAL VÁRUNK TITEKET!

YOUNG-FITT EDZÉSPROGRAM

A tanfolyam jellegű edzések időpontjai: kedd, csütörtök : 15:00-16:00 

Január: 9. kedd, 11. csütörtök, 16. kedd, 18. csütörtök, 23. kedd, 25. csütörtök, 30. kedd,  Február: 1. csütörtök.

További információk
Jelentkezés
 
 

14-19 éves srácok figyelem!

EGY REMEK JANUÁRI PROGRAMMAL VÁRUNK TITEKET!

YOUNG-FITT EDZÉSPROGRAM

A tanfolyam jellegű edzések időpontjai: kedd, csütörtök : 15:00-16:00 

Január: 9. kedd, 11. csütörtök, 16. kedd, 18. csütörtök, 23. kedd, 25. csütörtök, 30. kedd,  Február: 1. csütörtök.

További információk
Jelentkezés

A KÖZÉPISKOLÁS FIÚK 41%-a NEM BÍZIK MAGÁBAN, 57%-uk SZORONG VALAMIÉRT, 68%-uk PEDIG ELÉGEDETLEN A KÜLSEJÉVEL.

Te hogy vagy ezzel?

Pedig a hasonló korú lányok azt mondják, számukra a fiúk belső  tulajdonságai fontosabbak, mégis az első benyomás a megjelenésük alapján alakul ki.

Ha Te 14-19 éves fiú vagy, és meguntad, hogy folyton alulmaradsz az iskolai megmérettetéseken és szeretnél végre te is az osztályod elit alakulatába tartozni, akkor Young-fitt edzésprogramunk Neked szól!

Szeretnéd a fárasztó tanulás után kicsit testileg is megmozgatni magad?

Hiányzik a testedzés az életedből?

Ha…

  • … ki akarsz tűnni végre az osztálytársaid közül

  • … szeretnéd, hogy a fizikumod miatt elismeréssel nézzenek rád a haverok

  • …unod már, hogy a tesi felmérések alkalmával folyton a sor végén szerepelsz

  • …szeretnél a délelőtti fárasztó órák után végre egy kicsit fizikailag töltődni, hogy aztán újult erővel folytasd a délutáni feladataidat.

Ha ezek közül bármely állítás igaz rád, akkor most mindenképp olvass tovább!

Ugye tisztában vagy vele, hogy a csajok az osztályban ugyan az idősebb fiúkra buknak, de azért számon tartják a „jó kiállású” srácokat a közvetlen környezetükben is?

Lehet, Neked is vannak élsportoló ismerőseid, akik nap mint nap edzenek, mások rendszeres látogatói valamelyik fitneszteremnek. Ne tagadd, többször kapott már el a sárgairigység emiatt és el is határoztad, hogy végre Te is cselekedni fogsz!

Talán már azon is gondolkodtál, hogy melyik edzéstípust választhatnád a sok közül?

Mekkora segítség lenne az számodra, ha valaki megmutatná, milyen edzésmódszer a legalkalmasabb fizikai állapotod javítására? Ha valaki fogná a kezed, követné fejlődésedet és folyamatosan ellátna a legjobb instrukciókkal? Ha segítene akár a táplálkozással kapcsolatos kérdéseidben is, de nem tömne tele olyan szerekkel, amelyeket később megbánnál?

Ha…

  • … ki akarsz tűnni végre az osztálytársaid közül

  • … szeretnéd, hogy a fizikumod miatt elismeréssel nézzenek rád a haverok

  • …unod már, hogy a tesi felmérések alkalmával folyton a sor végén szerepelsz

  • …szeretnél a délelőtti fárasztó órák után végre egy kicsit fizikailag töltődni, hogy aztán újult erővel folytasd a délutáni feladataidat.

Ha ezek közül bármely állítás igaz rád, akkor most mindenképp olvass tovább!

Ugye tisztában vagy vele, hogy a csajok az osztályban ugyan az idősebb fiúkra buknak, de azért számon tartják a „jó kiállású” srácokat a közvetlen környezetükben is?

Lehet, Neked is vannak élsportoló ismerőseid, akik nap mint nap edzenek, mások rendszeres látogatói valamelyik fitneszteremnek. Ne tagadd, többször kapott már el a sárgairigység emiatt és el is határoztad, hogy végre Te is cselekedni fogsz!

Talán már azon is gondolkodtál, hogy melyik edzéstípust választhatnád a sok közül?

Mekkora segítség lenne az számodra, ha valaki megmutatná, milyen edzésmódszer a legalkalmasabb fizikai állapotod javítására? Ha segítene akár a táplálkozással kapcsolatos kérdéseidben is, de nem tömne tele olyan szerekkel, amelyeket később megbánnál?

Szalay Tamás vagyok

személyi edző, TRX oktató

A soron következő tréninget azoknak a fiatalembereknek ajánlom, akik eldöntötték, hogy az új tanévkezdéssel párhuzamosan gondot fordítanak a fizikai állapotukra is. Sokéves szakmai tapasztalatom alapján segítséget tudok nyújtani Neked, hogy te is bátran kijelenthesd: Igen! Jobban szeretnék kinézni! El akarom kezdeni az edzést!

VÁROM MINDAZOKAT A 14-19 ÉVES SRÁCOKAT:

  • akik eddig sajnálták az időt a mozgásra vagy nem tudták hogyan kezdjék el,

  • akik szeretnék tudatosan megalapozni az izomzatukat,

  • akiket összezavart a youtube videókban közzétett tengernyi jótanács,

  • akik szeretnének szégyenlősködés helyett büszkén megjelenni az uszodában,

  • akik frusztráltak a felmérők előtt az iskolai testnevelés órákon,

  • akiket érdekel a saját testsúlyos edzések világa,

  • akik nehezen tudnak koncentrálni a délelőtti tanórákon.

MI FOG TÖRTÉNNI A YOUNG-FITT ÓRÁKON?

Srácok! A most induló Young-fitt program egy kiváló lehetőség arra, hogy végre átlépj egy új életszakaszba és belekezdj az életkorodnak megfelelő edzés rendszeresítésébe. Talán többetek járt már fitneszteremben vagy funkcionális edzésen és már ismerős lehet számotokra a közeg, viszont a most következő program során személyes felügyeletem mellett tanulhatjátok meg a gyakorlatok helyes kivitelezését.

Ha arra gondolsz, egyes gyakorlatok esetleg nem fognak jól menni, akkor megnyugtatlak. Mindenkire odafigyelek és mindenki az aktuális állapotának megfelelő terhelést fogja végezni. Ha viszont teljesíted a személyre szabott tervet, akkor az eredményeid látványosan javulni fognak. Ezt garantálom!

A Young-fitt edzések alkalmával elsajátítod az alapgyakorlatok pontos technikáját (guggolás, húzódzkodás, kitörés), megismerkedsz a saját testsúlyos gyakorlatok számtalan variációjával , illetve kipróbálhatsz jó néhány funkcionális eszközt, amely szintén a mélyen elhelyezkedő izmokat fejlesztik, így egy határozottabb, férfiasabb testtartást alakíthatsz ki magadnak.

Ha rendszeresen jársz Young-fitt edzésekre, nemcsak kirobbanó állóképességet szerezhetsz, de hétről hétre tónusosabb és szemrevalóbb izomzatot is kialakíthatsz.

Vigyázz, ne húzd sokáig az időt, 12 jelentkező után zárjuk a csoportot!

 YOUNG-FITT EDZÉSPROGRAM

8 ALKALOM 13.600 FT

A tanfolyam jellegű edzések időpontjai: kedd 15:00-16:00, csütörtök 15:00-16:00

maximális létszám: 12 fő

Január: 9. kedd, 11. csütörtök, 16. kedd, 18. csütörtök, 23. kedd, 25. csütörtök, 30. kedd,  Február: 1. csütörtök.

Jelentkezem

 YOUNG-FITT EDZÉSPROGRAM

8 ALKALOM 13.600 FT

A tanfolyam jellegű edzések időpontjai: kedd 15:00-16:00, csütörtök 15:00-16:00

maximális létszám: 12 fő

Január: 9. kedd, 11. csütörtök, 16. kedd, 18. csütörtök, 23. kedd, 25. csütörtök, 30. kedd,  Február: 1. csütörtök.

Jelentkezem

MILYEN AJÁNDÉKKAL VÁRUNK TÉGED?

Testösszetétel mérés a program elején és végén, hogy tudd mennyit változtál

Tekintve, hogy biztos vagyok vendégeim elégedettségében, garanciát is vállalok a szolgáltatásomra!

Pénzvisszatérítési garancia: Ha jelentkezel az edzésprogramra, és az első három alkalom után jelzed, hogy mégsem vagy elégedett, mi minden forintot visszaadunk Neked!

Amennyiben szeretnéd helyedet biztosítani az edzésprogramon online fizetéssel, itt megteheted!

Online fizetés

Ha recepciónál készpénzben szeretnéd befizetni az edzésprogram ellenértékét, akkor töltsd ki az alábbi űrlapot!

Személyes adatok
Edzés célok



[Több cél is megjelölhető]
Fizetési mód
  • Készpénz