Nap mint nap ülőmunkát végzel?

Idejét sem tudod már mikor sportoltál? 

Fájlalod az izmaidat, de nem tudod, hogyan kezdj neki?

Szeretnél fittebb lenni, de félsz egy haladó csoportban kezdeni?

Preventív gerinctréning

Edzések időpontja: hétfő 17.00  | szerda 18.30

További információk
Jelentkezés

Érezted  már magad hasonló helyzetben?

Sokan a pihenést találják megoldásnak, pedig már napi 30 perc aktív mozgás is akár 50%-kal csökkentené az ülőmunka káros hatásait.

Ha ez így megy tovább, akkor a mozgásszervi problémáid súlyosbodhatnak, kialakulhat porckorongsérv, meszesedés, akár még a munkádból is kieshetsz a jövőben.

Konfár Zsóka vagyok

Személyi edző, TRX oktató, Spinning Instruktor és gerinctréning oktató.

Szívügyemnek érzem megszerettetni az emberekkel a mozgást, mint az egészséges életmód egyik alappillérét. Tapasztalatból tudom mondani, hogy a rendszeres testmozgás nem csak testileg, de lelkileg is feltölt, kiegyensúlyozottabbá és hatékonyabbá tesz életünk összes területén.

 A preventív gerinctréninget olyan mozogni vágyó hölgyeknek és férfiaknak ajánlom, akikben megérett a gondolat: igen, szükségem van a rendszeres testmozgásra, szeretnék fittebb és energikusabb lenni!

VÁROM MINDAZOKAT A 30-50 KÖZÖTTI HÖLGYEKET ÉS FÉRFIAKAT:

  • akik soha/régen, vagy rendszertelenül edzettek

  • akik már fontolgatják sportolást, de nem érzik magukat kellően fittnek, hogy részt vegyenek egy nyílt, haladó edzésen

  • akiknél még nem alakult ki súlyosabb mozgásszervi probléma, de szeretnék megelőzni a bajt

  • akik túl vannak már a rehabilitáción, gyógytornán és szeretnék fokozatosan nehezíteni a terhelést az edzésükben

  • akik szeretnének az alap testtartásukon javítani

A Preventív gerinctréning edzéseken hangsúlyosan a gerinc és a medence stabilitásáért felelős izmokat fogjuk erősíteni. Hosszútávú eredményeként testtartásod javul, a tartóizmok megerősödnek, a berövidült izmok pedig ellazulnak, ezáltal a terhelés lekerül a gerincoszlopodról. Az edzés rendszeresítése által javul közérzeted, állóképességed, frissebbek és energikusabbak lesznek a hétköznapjaid.

Az edzésen nem lesznek ugrálások, akrobatikus elemek, nem használunk nagy súlyokat. Eszközeink között szerepelni fog 1-2 kg-os kézisúly, fit-ball, TRX, softball, X-CO, gumikötél.

 KEZDD AZ ÉVET SPORTOSAN!

A  Preventív gerinctréning órákat kezdő vendégeinknek tanfolyam jelleggel szervezzük. Maximum létszám 10 fő.

MÁRCIUSI PREVENTÍV GERINCTRÉNING TANFOLYAM 8+2 ALKALOM 14.900 FT

Edzések időpontja:  hétfő 17.00 | szerda 18.30     FormaZona Sportközpont

Március 2. hétfő, 4. szerda, 9. hétfő, 11. szerda, 16. hétfő, 18. szerda, 23. hétfő, 25. szerda, 30. hétfő.

Jelentkezem

Ebben a hónapban ajándékba adunk +2 alkalom fitnesz belépőt 3700 Ft értékben!

Tekintve, hogy biztos vagyok vendégeim elégedettségében, garanciát is vállalok a szolgáltatásomra.

Visszavásárlás-garancia: Ha bérletet váltasz, és az első három alkalom után jelzed, hogy mégsem vagy elégedett, mi minden forintot visszaadunk Neked.

Amennyiben szeretnéd helyedet biztosítani az edzésprogramon online fizetéssel, itt megteheted!

Online fizetés

Ha recepciónál készpénzben szeretnéd befizetni az edzésprogram ellenértékét, akkor töltsd ki az alábbi űrlapot!

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

MIT VEGYEK FEL?

Kényelmes edzőruhát, bármilyen világos talpú edzőcipőt, amelyek a kereskedelemben megvásárolhatók.

KIKKEL FOGOK OTT TALÁLKOZNI?

A FormaZonába járók több, mint 90 százaléka átlagos edzettségű, élsportoló múlttal nem rendelkező vendég.

NEM LESZEK NEVETSÉGES MÁSOK SZEMÉBEN?

Biztosan nem. Tapasztalt edző és pedagógusként nyugodtan mondhatom, hogy kezdetben természetesek az ilyen kérdések, de már az első edzések után a feledés homályába vesznek ezek a gondolatok és helyébe a mozgás okozta öröm és kellemes fáradtság fog belépni.

MÁRCIUSI PREVENTÍV GERINCTRÉNING TANFOLYAM 8+2 ALKALOM 14.900 FT

Edzések időpontja:  hétfő 17.00 | szerda 18.30     FormaZona Sportközpont

Március 2. hétfő, 4. szerda, 9. hétfő, 11. szerda, 16. hétfő, 18. szerda, 23. hétfő, 25. szerda, 30. hétfő.