Alakformáló edzések

Alakformáló edzések 2017-10-25T12:05:36+00:00

ALAKFORMÁLÓ EDZÉSEK

Órarend
Online bejelentkezés

Alakformáló óra

Az óra típus magába foglalja azokat az erő-állóképességet fejlesztő gyakorlatokat, melyekkel a teljes test átmozgatása valósítható meg. Az óra 10-15 perces intenzív bemelegítéssel indul, majd nyújtással elő készítjük a foglalkoztatásra kerülő izomcsoportokat. Ezután következik 35-40 percben az egész testre kiterjedően, a nagy izomcsoportok foglalkoztatásával a fejlesztő program. A gyakorlatok végrehajtásához használunk segédeszközöket, kézi súlyzót, gumikötelet, FLEXI-BAR-t, Xco-trainer-t, Fit ball-t, Soft ball-t, step padot. Az eszközhasználat az edzők személyiségétől és a vendégek edzettségétől függően változnak. Az alakformáló gyakorlatokat különböző kiinduló helyzetekből hajtjuk végre, izomcsoportonként 2-3 gyakorlat végrehajtásával.

Interval Training

Kiválóságát a gondos órafelépítés adja, mellyel szinte teljesen kizárható a sérülésveszély. Nagy hangsúlyt kapnak a rávezető gyakorlatok, ezért az óra középső részétől az elsőre extrémnek tűnő feladatok is bárki számára végrehajthatóak.

A funkcionális, hosszan tartó bemelegítés teljes mértékben felkészíti a szervezetet az atlétikában is használt gyakorlatokra, melyek minden sportág alapjai. Az EXIT egy atletikus intervall edzés, melyben magas és közepes intenzitású terhelési szakaszok váltakoznak. Ez az edzéstípus olyannyira felpörgeti az anyagcserédet, hogy az csak jóval az edzés után nyugszik meg, ezáltal a zsírégetés is sokkal tovább tart. Komplex edzés, amely fejleszti az egyensúlyt, az erőt, a mozgáskoordinációt, az ideg-izom kapcsolatot, a stabilizáló mélyizmokat és a robbanékonyságot. Szálkás és izmos testet eredményez, amivel fantasztikus dolgokra leszel képes!

Ezt az edzést azoknak ajánljuk, akik szeretnének kilépni a komfortzónájukból és maguk mögött hagyni a hétköznapi problémáikat, mivel teljes koncentrációt és erőbedobást igényel.

Kilépés, csak saját felelősségre!

EXIT

ÁLLÓKÉPESSÉG FEJLESZTŐ ÉS ZSÍRÉGETŐ ÓRÁK

Köredzés

A köredzés egy szálkásításra nagyon jól használható technika, és nagyszerű módszer az állóképesség javítására, a fittségi szint emelésére is. Intenzitás és a zsírégetés fokozása érdekében is használható.

Az edzés célja egy edzésen belül a munkában résztvevő izmok és izomcsoportok változatos terhelése. Az edzések nem monotonok, mivel egy edzésen belül többféle segédeszközt, módszert, vagy sportképességet (aerob állóképesség, erőállóképesség) alkalmazunk annak érdekében, hogy szervezetünk minél több új ingert kapjon.

Fitball

Hatalmas óriáslabda segítségével az egész testet átdolgozzuk. A gyakorlatokat a labdán ülve, rugózva végezzük. Kitűnő erősítő tartásjavító, zsírégető hatása mellett segít a porckorongok anyagcseréjének, rugalmasságának megőrzésében, a cellulitisz (narancsbőr) kezelésében. Előnye: gerinc-, térd- és bokaproblémákkal küzdők is végezhetik.

FormaZona Sportközpont

Nyitva tartás:

Hétfő-Péntek: 6-22 óráig

Szombat: 8-20 óráig

Vasárnap: 14-20 óráig

Elérhetőségek:

Cím: 6000 Kecskemét, Izsáki út 2.

Recepció: 76/325-251

Iroda: 76/504-210

E-mail: formazona@formazona.hu